Conectarea cu elevii: profesorii isi impartasesc strategiile pentru pandemia de coronavirus

 

Pandemia de coronavirus afectează rutina și viața de zi cu zi a tuturor. Multe școli s-au închis și s-au mutat într-o formă de învățământ la distanță. Mai mult ca oricând, este important ca profesorii și familiile să continue să comunice și să rămână conectați.

 

Le-am cerut profesorilor să împărtășească modul în care rămân în contact cu elevii și îi ajută să facă față în această perioadă imprevizibilă. Iată ce ne-au spus unii dintre ei:

 

Beth Maloney, profesoară de clasa a V-a, Surprise, Arizona: „Pentru că am menținut legătura cu ei, m-am trezit consiliindu-i pe mulți dintre foștii mei elevi cu privire la pierderea excursiilor, balului, absolvirii etc. acces la internet și am postat idei (în special privind sănătatea mintală și activități social-emoționale și de artă / muzică). O parte dintre noi a început, de asemenea, să citească cărți online pentru copii. ”

 

Jessica Cisneros, profesor de clasa întâi, Washington, DC: „Stabilim contact virtual cu fiecare student de două ori pe săptămână și avem program de lucru zilnic pentru orice părinte sau elev care dorește să ne apeleze. Am făcut pachete pentru a le trimite acasă, care se primesc astăzi. De asemenea, îmi actualizez site-ul web al cursului zilnic cu resurse și idei pentru învățarea la domiciliu. … Cu siguranță va fi greu, deși știu că nu toți studenții au acces la internet / computer acasă. O componentă puternică a fost crearea unei pagini de partajare în care copiii pot trimite videoclipuri despre ei citind sau împărtășind la ce lucrează. Copiilor le place să împărtășească în clasă și acest lucru a fost o motivație bună pentru a continua învățarea acasă. Le place să răspundă și la postările celuilalt. ”

 

Juliana Urtubey, profesor de educație specială clasa a IV-a și a V-a, Las Vegas: „Mulți dintre noi din districtul meu sună direct la familii. … Elevii mei și familiile lor au fost cu toții foarte încântați să se reconecteze cu mine. Un fir comun în rândul studenților mei este că au simțit că își fac rolul rămânând acasă. Au înțeles că există solidaritate în a avea grijă unul de celălalt. Am fost ușurată să aud că, în general, s-au simțit calmi și OK. A fost frumos să ne concentrăm pe wellness. Mulți dintre elevii mei au vrut să știe cum să țină pasul cu învățarea lor. I-am încurajat să învețe împreună cu familia, să petreacă timp învățând mai multe despre interesele lor, jurnalul și citindu-și reciproc. ”

 

Lauren Jewett, profesor de educație specială de clasa a III-a și a IV-a, New Orleans: „Verificăm regulat e-mailurile, apelăm și facem check-in cu fiecare familie din grupul / dosarul nostru și apoi suntem disponibili pentru programul de lucru când copiii și familiile au întrebări. Aud despre diferite nevoi prin fiecare apel telefonic și sesiune de oră de birou. Familiile și elevii au nevoie de ajutor cu privire la modul de utilizare a tehnologiei, modul de accesare a resurselor de învățare și modul de a face față incertitudinii. Unii elevi tânjesc după coerența și conexiunea umană pe care o oferă școala, iar eu o pot auzi în vocile lor și ceea ce îmi spun ei ”.

 

Stephanie Doyle, profesoară de limbaj de clasa a treia, Roanoke, Virginia: „Livrarea meselor pentru micul dejun și prânz a început ieri prin intermediul autobuzelor școlare. M-am oferit voluntar să livrez într-un autobuz. A fost cea mai bună parte a zilei mele. ... Am de gând să fac asta în fiecare zi după-amiază, până când vom fi puși în carantină. Sunt disponibil părinților și elevilor prin numărul meu de telefon de extensie. Suntem așteptați să contactăm elevii de cel puțin de două ori pe săptămână. De asemenea, am creat un canal YouTube pentru a menține normalitatea cu copiii mei. Acolo citesc cărți, vorbesc despre fapte distractive și modelez activități pe care le pot face de acasă. ”

Sursa: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Stats: 819.725 visits, 202.912 unique visitors and 5 visitors online
Statistici T5 Statistici T5