Ce inseamna refuzul copilului de a-si face temele

Când copiii sunt stresați sau au probleme, ajung deseori să spună că nu vor să-și facă temele. Ar putea să spună chiar că nu vor să se ducă la școală. Dar să spună astfel de lucruri este diferit de a se retrage în sine și chiar a nu-și face temele sau a nu merge la școală.

Cum mi-am schimbat asteptarile cu privire la capacitatea de concentrare a fiului meu

Când fiul meu mai mare a fost diagnosticat cu tulburare de deficit de atenție anul trecut în clasa a șasea, nu a fost o surpriză totală. De câțiva ani se lupta cu concentrarea.

Notitele unui profesor care preda la distanta pentru prima data

Când am aflat că școala mea se va închide din cauza pandemiei de coronavirus, am devenit din nou profesor începător. A trebuit să-mi dau seama rapid cum aș preda de la distanță, lucru pe care nu l-am mai făcut până acum.

Conectarea cu elevii: profesorii isi impartasesc strategiile pentru pandemia de coronavirus

Focarul de coronavirus afectează rutina și viața de zi cu zi a tuturor. Multe școli s-au închis și s-au mutat într-o formă de învățământ la distanță. Mai mult ca oricând, este important ca profesorii și familiile să continue să comunice și să rămână conectați.

Invatarea la distanta: 6 dintre cele mai bune practici de Design Universal in invatarea online

Multe școli s-au mutat în regim de învățământ la distanță din cauza coronavirusului.

Experienta unei profesoare despre cum a recastigat elevii pierduti pe drumul predatului de la distanta

O profesoară relatează cum a reușit să se reconecteze cu elevii pe care i-a pierdut pe drumul predării de la distanță:

Prima Intalnire online de Suport pentru Comunitatea Dizabilitatii

Luni, 9 noiembrie 2020, Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități (CEDCD) a organizat prima întâlnire online de Suport pentru Comunitatea Dizabilității

CEDCD transmite ANDPDCA sugestii de reglementare in urma declararii neconstitutionalitatii punerii sub interdictie

CEDCD transmite ANDPDCA sugestii de reglementare în urma declarării neconstituționalității punerii sub interdicție

CEDCD a transmis ANDPDCA o serie de de practici, concepte și modele legislative ce se pot dovedi utile în procesul de inițiativă legislativă în urma declarării neconstituționalității punerii sub interdicție.

CEDCD transmite Ministerului Educatiei recomandari pentru imbunatatirea procesului de admitere la liceu a elevilor cu CES pe locurile rezervate acestora

CEDCD transmite Ministerului Educației recomandări pentru îmbunătățirea procesului de admitere la liceu a elevilor cu CES pe locurile rezervate acestora

Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități a transmis Ministerului Educației și Cercetării o serie de recomandări pentru îmbunătățirea procesului de admitere la liceu a elevilor cu CES pe locurile rezervate acestora, în urma sesizărilor din București și din țară.

De ce le este greu copiilor sa respecte un program sau o rutina

De ce le este greu copiilor să respecte un program sau o rutină

Pentru mulți copii este dificil să respecte un program sau o rutină. Să respecți un program necesită mai multe abilități – este mai greu decât pare.

CEDCD castiga definitiv cazul de discriminare al lui Andrei la Inalta Curte de Casatie si Justitie

CEDCD câștigă definitiv cazul de discriminare al lui Andrei la Înalta Curte de Casație și Justiție

Înalta Curte de Casație și Justiție s-a pronunțat prin sentință definitivă: Andrei, un elev cu sindrom Down din Botoșani, a fost în mod incontestabil discriminat la școală, de către profesori și părinți ai colegilor săi, pe criteriul dizabilității.

 
Statistici: 564.157 vizite, 137.430 vizitatori unici şi 9 vizitatori online
Statistici T5 Statistici T5